این قیمت شامل جلسات آموزش پرواز، گرمایش الکتریکی و گزینههای انتخابی خریداران میشود. تنها ۹۰ نسخه از این مدل فروخته خواهد شد که حدود نیمی از آنها سر از کشورهای اروپایی درخواهند آورد.
در سال 2015، شرکت سازنده برای اولین بار این خودرو را مورد ارزیابی قرار داد و قرار است اولین نمونه این هواخودرو تا پایان سال جاری به مشتریان تحویل دهد. از آنجایی که شرکت هلندی حدود 15 سال روی این طرح کار کرده قصد ندارد از رقیبان بزرگی مانند ایرباس که طرح مشابهی را در دستور کار دارد عقب بماند.
شتاب صفر تا 100 این خودرو 10 ثانیه است. خودرو روی زمین چالاک عمل میکند و میتواند به سرعت 160 کیلومتر در ساعت دست یابد. اما زمان 10 دقیقهای برای ایجاد حالت پروار نیز حکایت از قدرت این هواپرواز در آسمان دارد.
مهندسان هلندی PAL-V مرکز ثقل پرنده را پائین آوردهاند. دلیل این تغییر فنی افزایش مانوردهی و هندلینگ است.مهمترین چالش پیشرو برای این هواخودروها، وضع قوانینی برای صدور مجوز استفاده از چنین پرندههای سبکی است که ممکن است نظم ترافیک هوایی و را برهم بزنند یا چالشهای امنیتی ایجاد کنند.
منبع: عصر ایران
انتهای پیام/